14/10

Yaalla!
Nu har Lisa, Filippa, emma och alva precis gått!
Först va vi hos Filippa och då va Lovisa och louice också med.
Sen stack vi till Lovisa en liten stund, fast vi blev så godissugna så vi stack till signalen och köpte godis för 128 kr haha!
Efter det va vi hos Lovisa i typ 10 minuter och sen stack vi till mig för Lovisa skulle till Jönköping på badminton tävling.
Vi va här i typ några timmar sen stack dom, fast louice stack lite tidigare för hon va tvungen att gå hem.
Idag ska jag va hemma och göra iordning för imon, ska smsa några sista personer om festen för det är några som jag har glömt att bjuda!
Haha hade helt glömt av att jag ska ha fest imon!
Bloggar sen sees!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0