Tiips!

Det är säkert fler än jag som stör sig nåt så sjukt på att bloggnamnet är precis brevid sin header?
Jag tycker iallafall att det är väldigt fult, men jag fick reda på hur an gör nu!
Leta upp den här texten nedanför i er designmall eller vad den heter.

#header a {
color: #FFFFFF;
text-decoration: none;
font-family: Arial, Helvetica, sans-serif;
font-size: 24px;
font-weight: normal;
}

Sen tar ni helt enkelt bort Aril, Helvetica, sans-serif; eller vad det nu står på er designmall så att det ser ut så här efteråt!

#header a {
color: #FFFFFF;
text-decoration: none;
font-family:
font-size: 24px;
font-weight: normal;
}

Om det är nåt som inte funkar så kan ni kommentera så hjälper jag er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0