Önskelista!

Asså i år har jag verkligen haft svårt att bestämma mig vad jag vill ha i julklapp, men tills slut kom jag på några grejer!

1. En imac, skulle vilja ha en data där jag kan lägga mina egna foton och ha mina egna stuffs!
2. Ett par Uggs, primeboots eller Dr Martens
3. En ralph lauren skjorta, har velat ha det jätte länge men jag har aldrig hittat någon som är speciellt snygg, men jag har äntligen hittat en på en hemsida som var skit snygg!
4. Tränings kläder från PINK, när jag ändå ska börja träna en del nu så kan det ju vara bra att ha snygga träningskläder!
5. Kläder och smycken från lite olika hemsidor
6. Snygga iphone skal från typ raglady eller nån telefon affär

Hahah det är typ allt jag kan komma på nu, men jag kommer säkert på lite fler grejer tills dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0