Lördag!

Sorry för att jag inte bloggade igår men efter jag hade kollat på svenska Hollywood fruar, såg typ alla avsnitt från den senaste säsongen, så skulle vi äta och sen kom Lovisa!
Vi typ chillade lite och åt lite godis till typ 11 sen gick hon, för hon skulle upp tidigt till en badminton match.
Idag ska jag till Donsö för det är typ nån grej där på källarn och så får man sova över där om man vill, så jag, Lovisa och kanske Louice och Lisa ska sova där!
Dom har inte frågat sina päron än men det går säkert.
Har aldrig tagit med mig nån kompis ut till Donsö för vi har aldrig haft nån stans att sova, men det kommer nog gå bra!
Vaknade precis iallafall och jag ska nog somna om, är jätte trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0