Loove!

Julen är nog den bästa högtiden, det är så himla mysigt när det är snö ute och träden som har pyntats med massa ljus!
Och när man har åkt och köpt en julgran som man sedan ska pynta jätte fint, tycker det är så sjukt mysigt!
I år ska vi fira jul med massa sida av släkten, och det är lite roligare att fira med dom än med pappas sida för vi har bara två kusiner som är 19 och 17 där och på mammas sida har vi 7 kusiner som är allt mellan 3 till 15.
Tror vi ska vara hos mormor, för senaste gången var vi här.
Men vi barn har som jultradition att spela upp en pjäs som vi har kommit på under kvällen, tror vi har hållt på med det sen jag var 6 eller nåt?
Haha vår första pjäs kommer jag ihåg att jag var tomtemor och skulle ringa efter tomten för han skulle dela ut julklappar till alla, så jag 'ringde' honom och då kom han med alla nissar och så började vi dela ut alla julklappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0