Berg flyttar in!

Sitter och kollar på berg flyttar in.
Har precis pluggat klart engelska till imon och spanska glosorna, har ju engelska prov imon men det går nog bra.
Hemkunskaps provet gick väldigt bra faktiskt, hoppas jag inte får så jätte många fel!
Och juste idag på sienceprofilen så fick jag, Clara, Andreas och Ario reda på att vi ska vara med i tv på något program så vi fick ett manus som vi ska öva in.
Vi ska göra det typ nästa vecka tror jag, kommer bli kul!
Längtar verkligen till att få se Ario och Andreas sminkade med massa foundation, rouge och mascara haha!
Och i hemkunskaps salen så såg jag precis när jag skulle gå att artikeln om mig, Clara och klara var urklippt och hängde där på tavlan!
Så jag passade på att ta kort, bilden blev verkligen jätte ful på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0