Tuumlaren

Tjeenare!
När jag precis skulle gå ner och möta mathilda så smsade hon och frågade om jag ville hänga med hennes familj och bada så då hängde jag med! Vi typ busade med amanda och så försökte amanda och deras pappa dränka oss på skoj för att jag och mathilda va så kaxiga typ. Haha det va as skoj och när deras pappa gick upp så gick vi på amanda och då kom deras pappa igen och då sprang vi in till bastun på damernas och så hängde amanda efter oss. Och de va en mamma som satt där inne som tydligen hade kollat när vi skoj bråkade för hon frågade om vi alla 3 var syskon, och mathilda började ju ljuga blindt och säga att vi va syskon och att hennes lillebrosor vavåra brosor och att min syrra och va deras syrra och att ''våran'' pappa först var gift med min mamma och fick mig och min lillasyster och sen så gifte han sig med mathildas mamma.
Hahaha och självklart så trodde hon på henne!
Men sen så skulle vi till Smögenbryggan och ta en glass men så blev de inte för det började regna så då skjutsade dom hem mig.
Asså blir verkligen less på vädret här!
Men aja nu har jag precis vart och köpt 2 tidningar men egentligen skulle vi hyrt en film men vi glömde koden hemma och så hade ingen av oss med sig mobilen så vi struntade i det.
Köpte Julia(haha lite töntigt jag vet) och Glaze för jag hittade inte Elle nånstans! Dom hade typ huuur många tidningar som helst, tillochmed porrtidningar.. , lite udda.
Bloggar snart igen, ska göra Dag 7 grejen också. Sees!



//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0