Last saturday night

Tjeenare!
Hann inte blogga igår för sen skulle jag till Lisa och vi ändrade våra designer på våra bloggar och sen stack vi till Korsmärkt och va där en liten stund sen stack jag, Lisa, Albert och Karl-johan och badade på lökholmen och sen stack vi tillbaka.
Sen så kom vincent, roy, andreas, emil och simon så då va jag, mathilda och lisa me dom en liten stund sen stack dom hem och skulle typ köra css eller cod.
Så då stack vi till SMU med dom andra killarna och köpte fika och sen kom resten av tjejerna.
Sen stack vi till rampen fast då åkte Lisa hem så jag blev ensam tjej igen men sen kom Beda, Cajsa, Mathilda och Augusta och räddade mig och då hade killarna tatt av sig till kallingar och dratt upp dom så att de blev string och stod och sjöng!
De såg faktiskt rätt roligt ut och sen stack vi till Lökholmen fast de va bara några som badade och när jag och cajsa skulle gå iväg och byta om så såg vi att de va något som tändes och släktes i boa så då blev vi livrädda och sprang tillbaka till dom andra och så gick vi alla tillbaka och när jonis och erik vände sig om så såg som också ett ljus så då sprang alla tillbaka till cyklarna och cyklade därifrån.
Asså vem är där inne klockan 2 på natten lixom? Men aja sen cyklade jag, olle, beda och jonis hem och dom andra gick till slingan.
Vaknade typ 12 rätt så skönt, men idag så ska jag nog bada på lökholmen så jag måste äta och göra mig iordning me jag bloggar senare! Sees :)
//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0