Släktkalas!

Nu har vi precis ätit tårta och sånt, tog inte jätte mycket för jag kände att jag började må lite illa.
Iallafall så ska jag och jonis snart till luciatåget tror jag, eller om en halvtimma typ.
Tror inte att dom andra i släkten hänger med.
Men på nobelfesten skulle tydligen alla ha typ klänning och sånt, eller Mathilda sa det iallafall, så jag tog med mig 2 klänningar och ett par tights!
Gillar inte riktigt att ha på mig klänning, men aja om alla andra ska ha det så kommer det kännas lite mobbat att inte ha det.


Kommentarer
Postat av: olivia

Hejhej, såg din kommentar idag, har inte varit inne på bloggen så mycket på senaste tiden, men ska vi köra ett länkbyte nu på måndag? :)

2011-12-10 @ 22:40:00
URL: http://oliviassorling.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0