Om igår

Först klockan 7 på morgonen va jag hos filippa och åt frukost och kollade på julkalendern, väldigt mysigt vare!
Sen stack vi till skolan och hade avslutning och fick ut våra betyg, fast jag och Ario fick ett presentkort på 150kr från SF bio av Skolverket som tack för att vi medverkade i den där filmen!
Skit snällt av dom, så nu ska jag och Filippa på Alvin och gänget 3 nån dag!
Sen stack jag, Filippa, anna och felicia hem till Felicia ju och lite senare kom Olivia.
Men vid typ halv 2 skulle Olivia och Felicia gå och träffa några andra så jag, anna och Filippa gick hem till anna och kollade på tv!
Vid typ 5 gick vi och följde Filippa hem och sen gick jag hem för att göra klart snickers kakorna som jag aldrig fick skurit upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0