Nyårsklänning!

Va i stan idag och köpte lite nödvändiga grejer, bland annat en nyårsklänning och skor eftersom att dom 2 klänningarna jag beställde från Nelly.com för 2 veckor sen inte kom.
Men ändå så gjorde dom reklam för att ifall man beställde innan den 18e december så skulle man garanterat få det innan jul, fast det stämde ju då inte.
Aja nu vet man iallafall att man inte kan lita på Nelly.com eftersom dom håller inte vad dom lovar, så ett tips till alla som ska köpa något till nån högtid eller nåt så köp i affär och beställ inte på Nelly!
Här är iallafall min nyårsklänning som jag köpte på cassels, älskar den verkligen!
Jag lägger upp bilder senare på vad jag köpte mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0