Mac Donalds!

Sitter på Mac Donalds i Norge nu, passar 2 bord till alla kompisar för jag äter inte maten här.
Som tur va har dom nätverk här så jag kan hålla på med mobilen och så!
Försökte sova på bussen förut men det slutade bara med att jag fick en boll på kinden, alla knuffar på mig och några började prata med mig för att väcka mig.
Så nu är jag jätte trött och lite hungrig, men jag äter när alla andra är klara för jag har min mat i bussen!
Efter vi har ätit ska vi typ gå och kolla i de andra affärerna som finns här tror jag, lät som de förut när vi kom hit iallafall.
Tror detta blir det sista inlägget tills jag kommer hem, fast jag har fixat en del inlägg som kommer komma upp under veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0