Godmorgon typ?

Haha godmorgon på er, vaknade iförsej vid 10 men jag har inte bloggat sen dess så godmorgon!
Igår va de rätt så kul, hade en liten fest här inget jätte speciellt.
Kunde inte skriva det på min blogg igår för jag har ingen aning vilka som läser min blogg och jag ville inte att det skulle komma hit massa folk och bli kaos.
Mina föräldrar skulle egentligen komma hem vid 12, men vid halv 10 kom min lillasyster upp och sa att mamma och pappa var påväg hem från festen så jag skrek att alla måste ut för mina föräldrar är påväg hem!
Typ alla fick panik men tillslut löste det sig, fast dom stod utanför mitt hus ett tag men jag jagade iväg dom sen hhaha!
Nu på morgonen har jag kollat runt på massa bloggar, ska kolla på lite kläder också som jag kanske ska beställa hem.
Längtar verkligen tills min jacka kommer, den ska komma nån gång nu i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0