Watcha say

1. Värsta känslan?
När man blir sviken..

2. Bästa känslan?
När man är kär

3. Hur många datorer har din familj?
5 stycken

4. Vilken ringsignal har du på mobiltelefonen?
Yeah 3x

5. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Inte ett skit just nu haha, men jag ska sätta upp foton

6. Vad har du under sängen?
En luftmadrass

7. Ser på?
Datan

8. Lyssnar på?
Lighters

9. Har du någonsin vart riktigt kär?
Aa en gång för inte så länge sen..

10. Skriv nåt smart!
Facebook chatten suger!

11. Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem?
Min döda morfar

12. Vad stod det i ditt senast mottagna sms?
Jag kommer nu!!!! :)))

13. Vad vill du bli när du blir stor?
Advokat

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Förstorar grejer, ska ofta ha rätt, kaxig mot sånna hon inte gillar, sjukt rolig, älskar att ha kul och försvarar dom som har rätt

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
När jag fick min kanin Oliver i födelsedags present när jag va 6 år

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Löpning

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
Ingen hehe

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Att kunna läsa andras tankar!

19. Vad är du beroende av?
Mina kompisar och facebook

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
En båt så att jag kan åka hem igen

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: Turkos 
färg 2: Lila
färg 3: Vit

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Japp maassor! 
Träffat någon som förändrat ditt liv: Aa 
Fått reda på att någon har pratat om dig: Japp 
Pussat en kompis: Mm en killkompis...

BLANDAT:
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Först va jag i skolan och sen på fest hos mathilda som va i fredags! 
Vilken tid vaknade du idag: Klockan 1
Vad gjorde du igår runt midnatt: Va hos cajsa med massa och sjöng singstar 
Någonting som du längtar till: Dagen då vi köper ett hus på donsö och en flakmoppe som jag ska ha där 
Senaste gången du träffade din pappa: I förrgår 
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Inget är nöjd med mitt liv
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Aa det har jag nog 
Vad gör dig irriterad just nu: Att min lillsyrra inte fattar att jag inte vill hjälpa henne att välja kläder till imon! 
Långt eller kort: 
Långt 
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är envis och rolig 

DIN FÖRSTA:
Operation: Aldrig
Piercing: I örat
Tatuering: Aldrig 
Bästa vän: Lina eller Clara 
Sport: Balett haha
Husdjur: Oliver min gamla kanin 
Vaccination du minns: Stelkrampssprutan, fy vad ont de gjorde..
förälskelse: Haha nån kille på dagis säkert 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon 
Kramar eller pussar: Pussar 
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Romantisk 
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar

//Alle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0