Vaknat efter 14 timmar

Hejsan!
Vaknade för ett tag sen efter att ha sovit 14 timmar typ.
Det känns helt konstigt varje gång efter att man har dygnat att man ska lägga sig as tidigt så sover man som en stock till dan efter.
Iallafall idag så ska jag till Kungsmässan med Clara, har inte vart där på typ 1 och en halv månad?
Ska shoppa maassorr! Behöver uppdatera min garderob lite känner jag.
Juste skulle berätta vad vi gjorde på lägret också. Pallar inte berätta allt vad vi gjorde men jag kan skriva hur en vanlig dag på Gullbranna såg ut.
Vi gick upp halv 9 och åt frukost, gick på morgonmötet vid 10 tror jag, åt lunch halv 1 och köpte sen en glass, aktivitet(man fick välja vad man ville göra för idrottsaktiv grej i 2 timmar) vid 2, middag halv 6, kvällsmöte vid 8 typ, nattcafe klockan 10 och sen skulle man i säng klockan 12!
Vi gjorde ju massa andra grejer också på dagarna men det här var det man gjorde varje dag.
Men den dagen vi dygnade så var det lätt roligast för jag, noa, carl, affe och oscar gick runt och dampade med alla som sov i vår by vid typ 4-5 tiden, haha!
Ska börja göra mig iordning, bilder från idag kommer nog ikväll. Hejjdå!

 

//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0