SINGSTAR

Haajj!
Har precis kommit hem från Cajsa, vi va typ massa där och sjöng singstar. Sjukt kul!
Fast jag kunde inte sjunga så mycket för innan så va jag hes och efter 2 låtar så kunde jag knappt prata!
Men det va iallafall as skoj.
Efter att vi hade ätit mat vid typ 6 så stack vi och raidade vincent och satte oss i hans rum.
Haha vi satt med hans dator och spam ringde Ludvig fast han la bara på hela tiden så då ringde vi Andreas men han va typ med i 3 konversationer, så först parkerade han oss och då la vi på och ringde upp han så då snackade han lite med oss tills vi skulle gå och möta dom andra.
Sen va jag och mathilda typ med vincent och dom fast sen hängde vi på tjejerna och dom andra killarna till Cajsa.
Det va nån som undrade om jag hade en mobil med internet och om jag kunde blogga lite oftare för att det va väldigt dålig uppdatering, ja jag har en mobil med internet men på helgerna så är det lite svårt att blogga för jag är väldigt upptagen och hinner inte göra så många inlägg. Och på vardagarna så har jag skolan, aktiviteter och maassa läxor men jag ska försöka så gott jag kan men det kommer verkligen inte bli 4-6 inlägg per dag utan max 3-4.
Ska nog sova nu, bloggar imon!
//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0