Paartyy!

Tjatjaa! Nu sitter jag på båten på väg till Donsö, ska på fest hos Tyra och Emma hos Tyra för dom har fyllt år så det kommer bli kul! Idag så var jag med Filippa och jag skulle hjälpa henne att packa men det gick inte så bra.. Det tog 6 timmar att packa nästan allt för vi började göra massa andra saker och så glömde vi av att packa. Måste börja planera för min egen fest också känner jag, fyller ju faktiskt år på fredaag! Äntligen ska jag bli fjortis, har veerkligen längtat efter att få va helt spacklad och ha push up bh.. Haha nej men det ska bli kul att bli 14, ett år äldre än förut. Iallafall ska gå dirr till Lisa när jag kommer fram för jag ska åka med henne och Mathilda i lisas golfbil så jag slipper gå ända till styrsö från Donsö, as schysst av henne! Känner på mig att det kommer bli en rolig kväll. Bloggar när jag har kommit hem eller imon, hejjdåå! //Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0