My baad..

Haajj!
Asså sorry för att jag inte har updaterat alls bra idag men jag har inte haft tid..
Ska börja göra tidsinställda på kvällen till dan efter så att ni har nåt att läsa när jag är i skolan!
Iallafall slutade halv 2 idag, as gött!
Så jag ska va med filippa om typ en kvart eller nåt för hon skulle hem och typ öva engelska glosor med sin mammi.
Ska hjälpa henne med SO arbetet som jag lämnade in igår.
Tror vi skulle till Lindåsskolan när vi va klara och typ säga hej till alla, filippa känner ju typ hela den klassen och jag känner typ nån där.
Men aja sen har jag faktiskt ingen aning vad vi ska göra, men jag ska äta mellis nu!
Det blir la frysta bär eller nåt för vi har verkligen ingenting hemma.. Bloggar laterr, sees!



//Alle

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du lägger alltid ut den bilden! Den e lite suddig

Bra blogg ;) <3

2011-08-31 @ 14:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0