Love made me blind

Tjoosan!
Har precis bakat med kaliiina, vi gjorde muffiins!
Eller ah dom är inne i ugnen nu men snart är dom klara.
Shiit va god smeten va asså, brukar inte gilla smet men den här va svin good!
Haha elin du missar verkligen nåt.
Justee på måndag ska jag och Klara gymma, hon ville att jag skulle hänga med på nån spinning grej där man typ cyklar intensivt i 55 min på en tränings cykel.
Kommer ligga och spy på golvet efter de haha, men eftersom att jag hänger med henne till de så ska hon hänga med mig på zumba veckan efter och de kommer bli kul!
Älskar seriöst allt som har med dans att göra!
Ska börja göra glasyr nu, peace out!



Tumme upp för muffins smet

//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0