Lägergirl

Tjenare tjenare!
Nu ligger jag i tältet med Cajsa, Augusta, Mathilda och Beda i agges tält. Vi ville inte sova kvar i stugan för den ligger så långt bort från tälten och där alla andra i vår by är så då bytte vi till tält! Idag så har jag spelat fotboll med Mathilda, Karl-Johan, axel, erik, edvin, Ruben och Noa och vi anmälde oss som ett lag i fotbollsturneringen men vi va yngst av alla och dom andra va typ minst 96-95or och uppåt!
Men vi kom faktiskt lika mot ett 93 lag och jag råkade fälla den biffigaste 94an i ett lag, hehe.. Va as rädd att jag skulle få stryk sen efter matchen!
Sov 5 timmar inatt för vi låg och tjötade till 2 och sen skulle vi upp klockan 7 för att duscha.
Är helt död nu så jag måste lägga mig, bloggar imon gonatt!
//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0