Korshamn med lillkussen

Yooo!
Sitter i korshamn nu och fikar lite med min 7åringa kusin Nathanael och har de mys. Haha nattis sitter och kommenterar allt alla andra gör jätte högt, as pinsamt.
Och så sitter han och skrattar åt nån som gör nåt konstigt, men iallafall får sova senare idag för mamma sa att vi skulle hämta nattis för han skulle va hos oss några timmar för han ska sova hos vår mormor och hon ska hämta han om nån timma typ.
De känns inte riktigt som att jag har dygnat för jag är hyfsat pigg men jag vet att jag måste sova för annars kommer jag bli sjuk.
Ska nog lägga mig när mormor har hämtat Nattis men tills dess så ska vi nog bada!
Bloggar sen, seees!
//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0