Grovt barnplågeri.

Haajj!
Igår så försökte jag sova i typ 2 timmar men de gick inte så då satte jag igång mobilen och smsade lite med Andreas och efter typ en halvtimma så började jag snacka me andreas, roy och simon.
Vi snackade la typ 2 timmar eller nåt och sen när jag gick och la mig igen så somnade jag direkt.
Men nu på morgonen så märker jag att det är helt ljust i rummet och då är det mamma som har gått och öppnat dörren för att jag skulle vakna!
Då blev jag riktigt irriterad och smällde igen dörren men så kom hon en halvtimma senare och öppnade dörren igen så då sa jag till henne att jag behövde sova.
Så nu ligger jag i sängen och håller på med mobilen lite, idag så tror jag att vi ska ut på holmar igeen. Börjar faktiskt tröttna på att sola på holmar, men det bästa är att jag får köra båten hela tiden och idag ska jag testa att backa ut den för första gången!
Asså att backa ut en båt är ju lätt men våran båtplats ligger så konstigt så det är till och med svårt för pappa och han är ändå väldigt bra på att köra.
Hoppas det går bra så att jag inte kör in i berget brevid men det löser sig nog. S
ka nog gå upp till huset för jag börjar bli hungrig och så kan jag inte somna. Bloggar sen, seees!
//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0