Goodnight sunshines

Heellu!
Ska gå och lägga mig snart, har precis gjort iordning mig.
Ligger och typ skriver i massas loggar för jag gjorde en sån där gilla grej och de va en del som gillade, men har typ 2 kvar sen är jag äntligen klar!
Jag och filippa satt till typ 6 och höll på med so:n men sen när vi va klara så typ gick vi ner till mitt rum och då ville hon ju såklart städa de.
Så hon höll på och städa, fast jag hjälpte henne lite och vid typ halv 8 så va vi klara.
Sen lärde hon mig en dans till 'fest i hela huset' som hon hade fått lära sig på ett gymnastikläger på Lindvallen!
Kan typ hela nästan, får öva lite imon också.
Ska sova nu så goonatt!



//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0