Gonatti

Yalla yalla!
Gick ner till mitt rum för typ 1 timma sen och sa att jag skulle lägga mig.. Det gick ju sådär, men datorn ska alltid ligga där på fotöljen och se så frestande ut.
Får gömma den nästa gång jag ska lägga mig, iallafall nu ligger jag i sängen med datan och chattar med några på fejjan.
Tror jag håller på att bli sjuk är typ lite tät i näsan och de rinner hela tiden.
Haha intressant att läsa om hur min näsa är, men så har jag också lite ont i halsen.
Får hoppas att jag inte blir sjuk för jag fyller ju år om några dagar ju :(
Ska lägga mig nu, sees!
//Alle

Kommentarer
Postat av: Stiina

Heejj kan du ta en bild på hur ditt/dina rum ser ut? :))

2011-08-16 @ 10:34:05
Postat av: <3

Kryya! :( <3

2011-08-16 @ 10:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0