Feeling good!

Haallu!
Herregud va trött jag e!
Körde spinning i en timma och jag körde typ järnet i början så efter en halvtimma så va jag heelt slut!
Fast jag tog aldrig nån paus eller nåt så jag känner mig jätte duktigt nu!
Nästa vecka så blir de zumba, de är ju inte lika jobbigt så de är bra.
Fast veckan efter de ska vi köra spinning igen.. Får bara stå ut och räkna sekunderna.
Men när de va typ 5 min kvar så kändes de som att de gick jätte snabbt men när man tränade så gick tiden as långsamt!
Iallafall idag har jag vart med filippa och klara, vi typ stekte pankakor och höll på med varandras mobil och lite så..
Ska ta och göra mig iordning nu för jag är huur trött som helst!
Kommer ha sån sjuk träningsvärk imon!
Kul att man har gympa och ridning då också..
Bloggar imon, goonatt!



//Alle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0