Döööör

Hellu!
Herregud vad ont jag har i benen! Har gått runt heela dan nere i hamna.
Pallar inte berätta exakt allt vad vi gjorde men vi typ gick runt, köpte lotter, hoppade i hoppborgen och åkte nån uppblåsbar rutschkana haha!
Det va faktiskt as kul, lite barnsligt men skit samma.
Sen så va det nån hinderbana i vattnet där styrsö, donsö, fiskebäck och vrångö tävlade i och vrångö vann.
Det va synd att man inte fick testa det själv för det såg rätt så kul ut.
Sen så stack jag, mathilda och Tyra till bowlingen och tog en pommes frites tallrik, sen såg vi Maria och lite senare kom Lisa.
Fast Lisa och Mathilda skulle iväg och öva med sitt band så vi gick till killarna och va med dom.
Vid typ 7 så var de typ uppvisning med alla banden från musikskolan på donsö och det va jätte bra! Seriöst alla tjejer som kommer från donsö har typ supergener som gör så att alla kan sjunga bra för varenda tjej på hela donsö typ det!
Aja sen stack jag, Lisa, Tyra, Simon, Roy och Emil mot bodarna och gick typ omkring lite på donsö. Tror några fler va me också sen men jag kommer inte ihåg.
Typ alla nere i hamna va as fulla, dom första som blev fulla blev la det vid typ 10 eller nåt!
Måste verkligen lägga mig nu, ska upp 10 över 10 imon för jag ska på läger till Gullbranna! :)
Bloggar imon, gooonatt!



//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0