8a

Hallojj!
Fick reda på att det har börjat 2 nya i 8an, ingen aning vilka klasser dom kom i men jag tror inte att vi fick nån ny i vår klass.
Sen så sa Elin att vi slutar halv 4 TRE dagar i veckan!
Kommer aldrig klara mig :(
Får försöka stå ut, fast vi börjar klockan 9 två dagar i veckan tror jag så det är gött!
Men jag kommer bli tvungen att ta med mig mina ridkläder varje tisdag för vi slutar halv 4 då och min ridning börjar klockan 4.. Aja det löser sig nog.
Trodde aldrig att jag någonsin i hela mitt liv säga detta men jag vill faktiskt till skolan!
Det är så tråkigt att vara sjuk och jag har hört att det är rätt så många som har ändrats och sånt.
Men imon så ska jag gå till skolan, bryr mig inte om jag inte är frisk då.
Fast imon vet jag att jag är frisk för jag är nästan helt frisk nu!
Bloggar sen igen, sees!
//Alle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0