30/8

Yoo!
Sorry för att jag har updaterat så dåligt idag, men vi slutade halv 4 och sen dirr efter så hade jag ridning och så kom jag hem för typ en timma sen.
Har städat rummet för det va sjukt stökigt!
Iallafall idag har jag faktiskt inte haft nån träningsvärk, vilket va väldigt skönt!
Mamma komemr hem typ vid 8 idag och pappa är och seglar i nån seglartävling så han kommer inte hem förrän sent ikväll så jag får laga maten och förhöra nathalie på massa glosor, yey..
Har typ tusen andra grejer att göra, men idag ska jag försöka att lägga mig tidigt för jag är jätte trött!
Ska börja med maten nu men det blir nog ett inlägg innan jag lägger mig, hejdå!
//Alle 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0