2/8

Hellu!
Det blev inget med att åka ut på holmar så jag ska börja nita mina shorts! Har nitat ett par fast jag vet inte om jag ska göra mer för dom ser lite tråkiga ut men jag får se.
Sen så ville nathalie att jag skulle nita hennes jeansjacka så de ska jag göra också.
Har ett par shorts som jag nitade för typ en månad sen som behöver ändras lite så de ska jag göra nu.
Nu är det bara 17 dagar kvar tills jag fyller år! :)) Fast jag har ingen aning om vad jag ska önska mig.. Har kollat på lite kläder och smycken men jag tror att jag ska önska mig en juicy väska eller nåt också. Annars så önskar jag mig bara pengar och köper nåt när jag vill ha de, får se.
Längtar verkligen hem nu till alla mina kompisar! Typ alla som jag inte har träffat på en månad är hemma nu och jag pallar inte va här meer!
Får försöka stå ut dom sista 3 dagarna, men egentligen så skulle vi åkt hem på fredag men vi ska åka hem vid typ 4 på torsdag istället för nathalie ska på fest hos en kompis så då hinner jag packa och troligtvis så åker jag till donsö på torsdag kväll istället! :)
Nu sitter jag i lillestugan och lyssnar på musik. Ska börja nita shortsen nu så att jag hinner med alla grejer jag ska nita. Bilder kommer sen när dom är klara! Hejdå!



//Alle


Kommentarer
Postat av: lisa

Det var riktigt coolt <3 :*

2011-08-02 @ 16:54:10
URL: http://lizzabacckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0