18/8

Tjeeeenare mannen!
Mår sjukt mycket bättre idag, beror nog på att jag sov typ 12 timmar inatt?
Så jag tror att jag ska till skolan imon så jag sätter väckarklocka ifall jag mår bra imon, annars får jag bara somna om.
De va ett jädra spammande på facebook igår om nån match mellan barcelona och real madrid.
Ingen aning om vem som vann men jag tror barca vann.
Haha är inte speciellt intresserad av att kolla på sporter på tv förutom biltävlingar som STCC där volvo är med.
Det va nån som frågade vad jag var för sjuk, eller vad man säger, och jag är snuvig, hostar och har kanske haft feber.
Kommer nog blogga en hel del under dan för jag är mycket piggare än igår. Sees!


Kommentarer
Postat av: Angelika

Hej, hur gör du för att bli frisk så fort?

Kan du ge mig några bra tips för att bli frisk snabbare? Vore jätte gulligt av dig! Skit bra blogg också :))

Puss

2011-08-18 @ 10:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0