Match..

Nu blev ju inget som jag hade tänkt mig!
Egentligen skulle jag ta 12.46 båten hem och sitta i typ 45 minuter på färjan(jag gillar att åka färjan själv, lite konstigt jag vet) men så ringde mathilda mig för 10 minuter sen och frågade om jag kunde stå i mål på matchen för sally kunde inte.
Och jag som inte kan säga nej till en match där jag inte behöver springa och få ont i knäna, sa ju såklart ja.
Så nu ska jag istället ta båten in till stan med laget halv 2 och sen stressa till farmor och farfar.
Aja efter matchen så kommer jag nog inte ha ångrat mig!
Hoppas det går bra, för dels så är jag rätt så boll rädd plus att jag är väldigt kort så jag når inte om dom skjuter mot ribban..
Haha hoppas vi vinner i vilket fall!

image description

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Hoppas det gick bra :)

Fin bild på dig!

2011-11-13 @ 14:49:34
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0