No pics

Kan fortfarande inte ladda upp bilder, damp. Har inte gjort så mycket speciellt idag, ligger och smsar Clara och försöker kolla om nån mer är vaken för jag orkar inte sova än. Imon ska de blir fint väder så då ska vi ut med båten och bada, äääntligen! Har tappat massa färg nu när de har varit dåligt väder i 3 dagar, så de ska bli skönt att få sola tillbaka de! Om ni vill veta så har jag kommit till 12e avsnittet av säsong 2, ett tydligt tecken på att jag inte har något liv. Så imon efter vi har badat ska jag ut och springa, benen känns bra nu så jag tror de klarar av en liten springtur! Skadade mig på gothia och sen dess har jag haft jätte ont så jag har inte velat träna.. Men om de blir dåligt väder imon så ska jag springa på morgonen, har inte ens vart ute idag så de behöver jag nog. Saknar verkligen mina kompisar, önskar att sommarlovet va längre! Typ 12 veckors sommarlov hade inte suttit helt fel! Men jag ska på bröllop helgen efter skolan börjar så jag åker den 23e augusti och kommer hem igen på tisdagen veckan efter, så lite längre lov får jag! Uppdaterar mer imon, pusspåer och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0