Torsdag, tror jag?

Ligger fortfarande och kollar på tv haha.
Håller på och gör ett inlägg på datan om allt vi har gjort varje dag så att det blir klart!
Jag kommer såklart inte ihåg allt vi gjorde för dels sov vi extremt lite under det lägret och dels för att vi gjorde så himla mycket!
Ringde mamma för några timmar sen för jag skulle fråga om mina uggs hade kommit som jag skulle få i julklapp och hon sa att hon hade typ 2 paket att hämta ut och att pappa hade ett, så det kan va en av dom!
Sen sa hon också i tisdags på vägen hem att hon hade beställt ett par primeboots till Nathalie i stl 37, fast om dom passar mig så ska jag få dom.
Det va väldigt kul, älskar att få hem kläder och sånt i paket!
Tycker det är mycket roligare att få hem en riktigt snygg tröja i brevlådan än att bara gå och köpa den, tycker inte att det blir samma sak.
Lägger iallafall ut en bild när dom har kommit, och om jag glömmer av får ni kommentera och påminna mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0