Homiie

Kom hem gör ett tag sen nu och har ätit frukost, satte in en kladdkaka precis för jag blev lite sugen och Nathalie har ju ätit upp dom 2 senaste kladdkakorna som jag har gjort.
Men jag va tvungen att göra en halv sats för vi hade bara ett ägg!
Nu ska jag nog sätta mig och plugga lite, vet inte riktigt vad det är jag ska plugga på men jag märker nog de när jag väl sätter igång!
Shit va trött jag är, har sovit jätte dåligt hela veckan.
Vet inte vad det beror på, men jag vände lite på dygnet förra helgen så jag får lägga mig lite tidigare nu till helgen!
På tal om helg, shit va skönt det är att det är helg imon efter skolan har slutat!
Går ju bara till halv 1 imon vilket är såååå skönt!
Och jag tror vi ska kolla på i taket lyser stjärnorna sista lektionen vilket blir as gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0