@Elins fäta plejs

Ligger i Elins säng nu och slappar medan hon gör sig iordning och försöker bestämma vad hon ska ha på sig.
Klockan 7 ska vi vara på SMU där det är lägereko, kommer bli superskoj!
Det kommer bli kul att träffa alla igen som va med på lägret.
Sen efter de drar vi till källarn eller nåt!
Fick inte med mig nåt mer än 3 par trosor, hade ingen jätte stor lust att köpa något och så va jag tvungen att ha kvar lite pengar till ikväll!

Funderar på att starta en tävling om en navel piersing eller nåt, skulle ni tycka de va kul?


Snart ska vi nog äta hemlagad pizza, mums!
Men jag ska nog börja göra mig iordning nu, bloggar under kvällen.





Haha bjuderr!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa starta en tävling! :)

2012-01-29 @ 12:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0