Sköön känsla

Det känns alltid lika skönt när man kommer hem från gymmet efter att ha vart där i 2 timmar och sen komme hem och tvätta håret och allt!
Har precis bytt om till pyamas och snart ska jag lägga mig.
Roligt att se att det redan är så många som är med i veckans blogg!
Älskar också när ni kommenterar och frågar massa, speciellt när ni frågar om typ bloglovin byten eller nåt sånt!

Jag var iallafall på gymmet med lovisa, först körde vi zumba i en timma och eftersom jag redan kunde koregrafin sen i måndags så tog jag verkligen ut mig på zumban kände jag!
Var huur röd som helst i ansiktet, såg sjukt ful ut.
Men sen gick vi till gymmet och körde styrka i en timma typ(de va inte så mycket folk där så jag skämdes inte så mycket över att jag såg ut som en tomat i ansiktet) och sen kom lovisas mamma och hämtade oss!
Imon jag jag vara med clara eftersom det inte funkade idag.
Tror vi ska gymma också, men ni får veta mer imon för nu måste jag sova!
Godnatt på er!



Kommentarer
Postat av: sofie

Jag behöver lite hjälp/tips på min blogg om vart man kan hitta mobilväskor! Kika gärna in och tipsa om du kan. :) kram!

2012-02-01 @ 22:07:01
URL: http://freakysofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0