7/2

Nu har jag precis ätit och hjälpt nathalie med hennes kanelbullar, hon blev så sugen på att baka något så det blev kanelbullar!
Har slappat hela dan idag vilket har vart väldigt skönt och bra för nu känner jag mig mycket bättre!
Tror nog jag går till skolan imon, ska iallafall sätta klockan så får jag se hur jag mår när jag vaknar.
Lovisa kom förresten förbi en snabbis och lämnade min Odd Molly dress, hade glömt den hos henne igår på morgonen!
Har bockat av en del saker som jag had planerat att göra idag, bland annat att nita mina shorts.
Gjorde faktiskt halva fickan för sen fick min tumme typ kramp.
Läste också ut engelska boken i morse som jag ska prata om på torsdag på engelska lektionen, skönt att det är gjort.

Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret och allt sånt så jag är fräsch imon!
Nån som vet nåt ställe förresten där man kan köpa USA flaggade shorts eller playboy shorts?



Tyckte denna bilden blev lite cool typ, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0