Wilmas plaaace!

Tjoo!
Är hos wilma nu, hon frågade ifall jag ville sova här med amanda och det ville jag ju såklart!
Sen lite senare under kvällen så bestämde vi att mathilda och Siri också skulle sova här, så nu ligger vi alla 3 i vardagsrummet och kollat på tv i våra sängar.
Det va jätte kul på borås badet, va typ med affe hela tiden men det vi hade roligt!
Jag och affe hade bestämt att vi skulle försöka bli utkastade dom sista 10 minuterna, så vid klockan halv 9 åkte jag, affe och carl samtidigt i vattenrutschkanan.
Men det fick man inte så hon typ fick damp och sa att vi inte får bada mer för vi hade fått en varning innan.
Ska ha match imon, tagga!
Haha är inte så taggad just nu, men jag tar en tidig buss och sen åker jag tillbaka hit igen.
Bloggar imon goonatt!
//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0