Vila!

Yoo!
Kom hem från skolan för en liten stund sen.
Fick ut mitt matte prov på sista lektionen och jag fick C!
Om jag hade fått ett D-poäng till så hade jag fått B, men det var helt okej.
Fick typ tredje högst i klassen, tror vi var 4 stycken som fick över D!
Iallafall kan inte vara med på ridningen idag för jag har ju överbelastat knäna så jag får inte göra något som anstränger knäna, fast jag får vara med på idrotten om jag inte springer så mycket.
Så det är rätt så segt, plus att eftersom att jag inte kan vara med på fotbollsträningen idag så kanske jag inte får vara med på matchen i helgen!
Trodde att den var nästa helg men det var den tydligen inte..
Är så sjukt irriterad just nu, det är vår sista match i serien tror jag!
Aja men nu ska jag vila och plugga hela dan, det typ dunkar i mina knän efter att jag har cyklat hem.
Hoppas mina klena knän blir bättre, bloggar sen sees!



//Alle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0