Sugar lips

Hoola!
Ligger i sängen nu och har precis gjort mig iordning!
Ska försöka fixa 2 tidsinställda inlägg till imon för jag ska ha släktkalas vid 7 så jag kommer bara hinna blogga lite snabbt när jag kommer hem.
Måste städa typ hela undervåningen förutom nattas rum, de får hon städa själv.
Iallafall idag så va jag ju med klaraa och vi gjorde inte så jätte mycket, men jag fick med mig min tröja som hon hade lånat för ett tag sen och en tröja som jag lånade av henne som jag ska ha imon!
Ska försöka bli bättre på att lägga upp dagens outfit och sånt.
Sen på lördag ska vi ha kräftskiva och innan så ska jag va med klara och sen ska jag gå till kräftskivan o äta och sen går jag tillbaka till klara vid 9-10 för jag ska sova hos henne!
Ska fixa inläggen nu, men jag bloggar imon i skolan.
Sees!



//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0