Plugg plugg och plugg..

Tjaarå!
Asså det känns som att det enda jag gör är att plugga!
Eller iallafall på dagarna när jag inte är på gymmet.
Idag ska jag ju som sagt till gymmet med klara, hoppas det blir bodypump!
Eller nu sa Klara att hon hellre ville gå på zumban så då kör vi på det!
Mitt vänster knä gör så sjuukt ont, det bara bultar hela tiden :(
Snackade med skolsyster idag och hon sa att det troligtvis var en inflamation som hade orsakats av överansträngning och att jag kunde fortsätta träna men inte typ springa för mycket.
Och juste så mätte jag, klara, john och clara oss där och jag var tydligen kortare än vad jag trodde..
Jag är 161 centimeter lång!?
Trodde jag iallafall var minst 164 typ...
Ska börja plugga nu, bloggar sen hejjdå!



Sötaste kusinen i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0