På G!

Heejj! Sitter på båten nu påväg till Donsö, är sjukt taggad nu!! Nu jävlar ska vi vinna! Är framme om typ 20 minuter så jag har ett tag på mig att blogga. Idag efter matchen så ska jag tillbaka till Wilma och vara med henne och troligtvis Amanda och Siri! Vi kanske skulle på bio, får kolla med dom efter matchen. Vi ska möta nåt lag som heter älvsborg som leder serien, men dom tar vi säkert! Juste igår när vi kom tillbaka från badet till kyrkan i fiskebäck så hade affes storebrosas och hans kompis moppe blivit stulen! Och nåns cykel plus 3 moppe hjälmar! Så typ alla äldre som hade moppe körde runt i hela fiskebäck och ämbetes och letade, men tyvärr så hittade dom inget.. Hoppas dom får tillbaka dom, lite surt när ens moppe blir snodd. Aja bloggar senare efter matchen, sees! //Alle

Kommentarer
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan och snart händer det <3

Hej hej, hoppas att allt är bra? =)



Har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Bland annat smycken för 250kr, inredning, Personlig almanacka m.m! Tävlingarna hittar du till vänster på bloggen eller i direkt här http://yarp.blogg.se/category/tavlingar.html .



Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt,



Kram Nathalié

2011-09-24 @ 11:46:02
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: isabelle

2011-09-24 @ 13:46:02
URL: http://isabellesorensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0