On top of the world!

Tjeena!
Kom hem för en halvtimma sen från Ruts fest, det va jätte roligt!
Först åt vi och körde lite lekar, sen åt vi efterrrätt och körde lite fler lekar haha!
Sen typ slappade alla och gick runt lite i huset.
Men vid typ 11 så va jag, mathilda och Lisa tvungna att fixa en grej och det tog ett tag men sen löste de sig!
När vi stack så satte vi precis på en film, så sen när vi kom tillbaka så gick jag in och fortsatte kolla på filmen med alla andra för Lisa och Mathilda skulle hem.
Det va rätt så chill och väldigt skönt hela kvällen.
Detta blir iallafall det sista inlägget för ikväll, och juste statistiken är jätte bra nu så fortsätt med det här!
Goonatt!



//Alle

Kommentarer
Postat av: carlossas

aahh snigg tunga jag vil ha din den mun vil du knulla

2011-09-11 @ 14:04:10
Postat av: roy=)

2011-09-11 @ 14:04:55
Postat av: lisa

Asså carlossas när jag får reda på vem du är kommer jag....

2011-09-11 @ 16:55:10
URL: http://lizzabacckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0