Lyyx!

Tjaa!
Är hos Claras kompisar med hennes familj nu, hängde med dom för dom skulle på middag så skulle jag och Clara egentligen träffas efter men så frågade dom om jag ville hänga med istället och det ville jag!
Så nu har vi badat i deras utomhus pool.
Den va uppvärmd och det va den största privata poolen som jag någonsin sett!
Typ lika stor som en simbassäng i nåt simhus!
Kan ta kort på den om jag får tillfälle, det va iallafall sjukt kul att bada i den!
Clara sa att dom hade ärvt typ massa pengar så dom är jätte rika och det märker man!
Det ligger typ vita iphone 4 och ipads lite överallt och barnen har hur mycket märkeskläder som helst.
Aja ska duscha nu, bloggar sen ses!


Kommentarer
Postat av: Rossanna

Hej fina, min helg har också varit super. Tackade dig lite på min blogg. Hörs imorgon. Kram

2012-02-05 @ 20:17:01
URL: http://rossannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0