IT'S FRIDAY, FRIDAY!

Haaaaajjsaan!
Ääääääntligen är de fredag!
Åååh vad jag har längtat till helgen!
Sitter och mumsar på after eight, typ de goaste man kan äta?
Fast glass slår allt men vi har ingen glass hemma så after eight blir perfaa!
Idag ska jag kanske sova över med clara, hon skulle kolla om hon kunde.
Annars åker jag ut till donsö i eftermiddag!
Shit vad jag har saknat alla där, så många goa människor där som är så roliga att va med!
Idag hade vi bara 3 lektioner, fett gött!
Första lektionen va bild, andra matte och sista va svenska.
Bild går ju as fort, matte är jätte lätt så då blir det kul och på svenskan ska vi fortsätta med våra deckare som vi ska skriva och då får vi lyssna på musik samtidigt så det va faktiskt kul!
Annars brukar svenska va typ det tråkigaste ämnet, men det är kul när vi ska skriva deckare.
Baajs bajs!



//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0