Hearts in the air

Hoola!
Kom hem vid 5 ungefär, handlade mat och lite sånt på vägen så de tog ett tag.
Har sån sjuuk träningsvärk!
Spelade ju fotbollsmatch i fredags men så glömde vi att strecha för vi skulle skynda oss till Mac Donalds.
För vår tränare(och mathildas pappa) Andreas hade sagt att han skulle bjuda hela laget på vad man ville ha på Mac Donalds om vi vann.
Vi vann ju såklart så vi stack dit! Fast de va några som skulle hem tidigt så vi fick skynda oss lite, men aja sånt händer.
Det var iallafall jätte kul, kan inte fatta att jag inte fortsatte med fotbollen i nåt annat lag när vårt splittrades.
Men så nu ska jag börja i fotboll på Donsö, för jag ska byta grupp och dag på ridningen så då kan jag träna med dom!
Juste vårt lag, 97, 98 och 96 killarna kanske ska på Gothia nästa år, eller killarna har iallafall anmält sig och de ska vi också göra!
Taaagggaar reeedan! Bloggar snart igen, hejjdå!



//Alle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0