Gonatt!

Heej!
Detta blir sista inlägget för ikväll!
Påvägen till basketen så gick jag och pappa in på signalen och hämtade 2 paket som hade kommit till mig.
Det ena innehöll mina 8 skal som jag beställde till min födelsedag för typ en månad sen, som egentligen skulle ta 4 dagar att frakta.
Det andra paket innehöll mina shaps och min nya ridjacka!
Kanske ska lämna tillbaka shapsen för dom var lite för stora vid ankeln, men jag får prova dom imon med ridbyxor och ridskor!
Lisa frågade om jag va kär eftersom att jag skrev 'In loove' på rubriken på förra inlägget, men då menar jag att jag är kär i min app på min mobil.
Haha så där har du svaret Lisa!
Lägger ut bild på mina skal imon när jag kommer hem från ridningen.
Gonatt!



//Alle

Kommentarer
Postat av: Lisa

det var faktiskt jag och Roy som undra! Haha <33

2011-09-12 @ 22:54:50
URL: http://lizzabacckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0