FREDAG!

Tjooo!
Jaaa äntligen är det fredag igen, slippa skolan i några dagar och få sova läänge!
Fast på lördag kan jag inte sova så länge för då ska jag spela match!
Är sjukt taggad, nu jässes ska vi vinna!
Iallafall hade utvecklingssamtal idag under sista lektionen som är engelska, och det höll på i 40 minuter istället för 20 så jag behövde göra engelska uppsatsen som typ räknas med till provet.
För när jag kom så gick typ 10 styckna för dom var klara så då kunde jag också gå hem.
Idag ska jag med ERK på donsö till något bad i Borås, har aldrig vart där men det är säkert kul!
Ska lägga upp dagens outfit också och det jag köpte i tisdags innan fotbollsträningen.
Bloggar senare, sees!



Bjuderr! (saknar min bruna bränna..)

//Alle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0