Frågestunden avslutad!

Anonym om Kör på en till:
saknar du nån? ;)
Aa massa!

Anonym om Kör på en till
vilka är dina bästa kompisar? <3
Typ clara,klara,mathilda,lisa,filippa,elin och wilma

Anonym om Kör på en till
vilka är du mest med i din klass? ;P
Klara och Filippa!

Anonym
om Kör på en till
har du linser? dina ögon ser verkligen as gröna ut! :O
Haha nej jag har inte linser!

;)))
om Kör på en till:
Hur sminkar och gör du dig iordning på morronen??

Anonym om Kör på en till:
vilket är ditt favorit plagg?
Detta va svårt.. Tror de är en klänning som jag fick när jag fyllde år som jag inte har använt än!
Anonym om Frågestund!:
vilka bloggar läser du mest?
Typ mina kompisars och ibland kenzas

Nina om Frågestund!:
Jätte bra blogg!
Vilket är ditt favorit plagg?? Kan du lägga upp en bild på det nångång? ;D
puss
Tack! Som jag skrev där över så är de en klänning, ja de kanske jag gör om jag kommer ihåg!

:D om Frågestund!:
Hur många bikinisar har du?
Tror jag har ungefär 8 stycken

Anonym om Frågestund!

Vilka har du varit tilsammans med? :)
Några killar som heter Robin, Andreas, Andreas och Robert!

Anonym om Frågestund!:
Säg vilken kille du tycker är snyggast i din skola!
Ärligt talat så tycker jag inte att nån kille i min skola är snygg..

Anonym om Frågestund!:
Vem är din bästa kompis?
Skit svårt, kan tyvärr inte välja

Lollo om Frågestund!:
Heeejj, vad använder du för hårprodukter? :))
Typ vanligt schampoo och ibland inpackning!

Anonym om Frågestund!:
vart köper du dina kläder??
Gina, Tessie, Fiorucci, HM, raglady och tara mest

Anonym om Frågestund!:
vem gillar du
Ingen just nu..
Anonym om Frågestund!:
vem e drygast i din klass?
Tycker ingen är speciellt dryg :)

Anonym om Frågestund!:
vem e fulast?
Det tänker jag faktiskt inte svara på för det är taskigt!
Anonym om Kör på en till:
Vem är snyggast på skolan?
Tycker som sagt att ingen kille på vår skola är snygg

Texten har typ dampat upp men aja, får ändra de nån annan gång!

//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0