Filipps

Hellu!
Igår så hann jag inte blogga på kvällen för vid typ 9 så stack jag och klara till filippa för det skulle va massa där.
När vi kom fram så typ va de kaos och massa, tänker inte säga vad som hände, men jag,klara,joel och ludwig typ började gå hemmåt mot dagiset för vi ville bara bort och när vi typ ska hem så möter vi resten och så va vi med dom en liten stund.
Sedan så frågar klara om jag kan sova hos henne och de fick jag så vi stack hem till henne och la oss nästan dirr.
Så nu är jag hos filippa med klara, vi stack hit vid typ halv 10 för hon ville att vi skulle komma.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, eller jo de är ju kräftskiva ikväll men sen innan har jag ingen aning vad jag ska göra.
Bloggar sen, sees!



//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0